Zmień przełożenie na największą zębatkę z przodu i najmniejszą z tyłu oraz poluzuj śrubę mocującą linkę.
Przekręć śrubą regulacyjną H, tak aby kółka przerzutki znalazły się w jednej linii z najmniejszą zębatką kasety.
Dosuń przerzutkę jak najbliżej koła a następnie sprawdź czy jej kółka znajdują się w jednej linii z największą zębatką kasety, jeśli nie wyreguluj jej położenie za pomocą śluby L
Następnie napręż linkę i dokręć śrubę mocującą linkę
Na koniec sprawdź czy przełożenia zmieniają się płynnie, jeśli pojawia się problem ze wskoczeniem łańcucha na wyższą zębatkę, trzeba wtedy naciągnąć linkę. Naprężenie linki można ustawić za pomocą regulatorów na obu końcach pancerzy- po stronie przerzutki jak i przy manetce.
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]
Strona www.park4bike.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz na to zgodę.AkceptujęPolityka prywatności